Na tej stronie znajdziecie ogłoszenia dotyczące sesji rozgrywanych przez internet. Aby przejrzeć ogłoszenia, zapraszamy do zakładki: Sesje Online - Ogłoszenia

Prężnie działamy na Facebooku. Zapraszamy na naszą grupę: Grupa GFO na FB

Kanał TeamSpeak na którym odbywają się sesje i dyskusje na temat RPG: GFO.net-speak.pl:6380

piątek, 12 kwietnia 2013

Sesja w Klanarchie (Binx)

Witam. Chce zorganizować sesje w Klanarchie, przyznam od razu że nie grałem w ten system i chciałbym go przetestować pod względem grywalności i przy okazji dobrze sie przy tym bawić. Planuje kilka sesji które mam nadzieje że nie tyle zakończą się zwycięstwem światła co nie zwiększą potęgi Ciemności.

System: Klanarchia, na mechanice tejże.



Styl: Chce żeby gra była epicka i niezbyt poważna. Dlaczego na wroga Swojej rodziny masz sie zasadzać w miejscowym szalecie albo zabijać go podczas snu pod osłoną nocy skoro możesz go pokonać w kilku godzinnym pojedynku na szczycie zrujnowanej wierzy do tego podczas burzy niszczącej piorunami teren walki oraz sługami mroku podchodzącymi coraz bliżej konfliktu.

Termin: W zasadzie do uzgodnienia, obecnie jestem wolny wieczorami w każdy dzień tygodnia poza wtorkiem.

Czas trwania: 3 godziny +/- 30 minut, zależy od tego jak będzie toczyć się akcja.

Liczba graczy: Optymalnie 3-4, ale jeśli nie będzie chętnych od 2 już mogę prowadzić. Co do zrobienia postaci preferowałbym zrobienie jej ze mną ale podesłać gotowca też można.

Miejsce gry: Jeśli uda mi się ogarnąć Maptoola to właśnie on, jeśli nie to rool20. Do rozmowy ts ewentualnie skype. Nie nagrywam sesji ,ale nie mam nic przeciwko o ile reszta graczy się zgodzi.

Kontakt: Najlepiej ts, jestem w godzinach wieczornych. Ewentualnie gmail proksimslaw123@gmail.com .

Binx